Witam!

Zapraszam do mojego królestwa igły i nitki, ale też patelni i piekarnika.

niedziela, 6 marca 2011

Znowu po długiej przerwie :)

Zdecydowanie muszę pisać częściej, bo po tak długim czasie zbiera mi się tak wiele do napisania i pokazania. W tym tygodniu znów mało czasu, a trzeba było wysłać prezenty na wymianę książkową i zimową. Oczywiście nie zdążyłam zrobić wszystkiego co zamierzałam i będę musiała dosłać w drugiej paczce.
W tym tygodniu jedyne co poczyniłam w ramach haftowania to prezenty na wymiankę, których nie mogę jeszcze pokazać. Mogę za to pochwalić się jaki piękny chleb mi w tym tygodniu wyszedł :) Aż żal mi go było rozkrajać :( Ale już został zjedzony :D
Oto zdjęcia:

Niestety fotograf ze mnie kiepski.
Otrzymałam również prezent w ramach wymiany książkowej od Julii. Bardzo serdecznie dziękuję za tak miły upominek. Zakładka jest śliczna :) A książka też zapowiada się interesująco :)Oto zdjęcia:



Jeszcze raz serdecznie dziękuję i do następnego razu :)

2 komentarze:

  1. Chleb wygląda naprawdę apetycznie, można prosić o przepis? :) Dziękuję za udział w moim candy, jutro wieczorem zapraszam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za sympatyczny wymiankowy upominek Aniu :)
    I nie mów proszę na "pani" bo ja wcale nie jestem taka stara ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń