Witam!

Zapraszam do mojego królestwa igły i nitki, ale też patelni i piekarnika.

wtorek, 8 marca 2011

Dzień kobiet oraz podsumowanie wymianki zimowej :)

A więc, po pierwsze, chciałabym złożyć Wam - wspaniałym kobietom z pasją - życzenia:
Szczęścia, radości ze swoich dzieł i nie tylko,
Dużo wolnego czasu, który można przeznaczyć na robótki :)
Zdrowia, Pomyślności
I ogromnej wyobraźni, by pomysłów nigdy nie zabrakło :)

Po drugie, z racji, że dzisiaj 8 marca podsumowuje wymiankę zimową. Nareszcie mogę się pochwalić tym co otrzymałam :)
Bogata paczuszka przyleciała do mnie od Anuli :) Otrzymałam cudny zielony igielnik z motywem śnieżki, zakładkę, która bardzo mi przypadła do gustu z racji, że jestem zapaloną czytelniczką i miłośniczką ładnych zakładek ;). Przyleciały do mnie również trzy gazetki, za które jestem bardzo wdzięczna. Muszę się przyznać, że moja kolekcja takich gazet jest bardzo ograniczona (tzn. oprócz tych , które dostałam mam może ze dwie :) Dostałam także serwetkę z moim imieniem i kartkę z życzeniami :)No i oczywiście słodkości, które szybko rozpłynęły się w powietrzu, a raczej w brzuchach mojej rodziny i moim. Oto zdjęcia: (wybaczcie mi mój brak fotograficznych zdolności)

Teraz kolej na to co sama wysłałam. Z góry zapowiadam, że nie zdążyłam zrobić wszystkiego co zaplanowałam i będę musiała dosłać dalszą część prezentu, ale oto to co na ten moment dotarło do adresatki, czyli Ani z W miękkich kapciach.

Koniec już na dzisiaj chwalenia :) Trzeba się zabrać do roboty :) Do napisania:)

6 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy zrobiłaś tak samo jak i te które otrzymałaś :)

    http://seelennea.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie sie zgralyscie prezentami :)
    Wymianki sa super.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz pięknie Ci Aniu dziękuję za prezent :)
    Wzbogaciłaś moją małą kolekcję zakładek o jeszcze jeden śliczny egzemplarz :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny prezent od Anuli otrzymałaś:))
    Cudeńka także sama przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty! Gazetek to nawet zazdroszczę;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziekuje za ksiazkowa paczuszke z wymianki sabinkowej. Synus tez kazal dac buzi :*

    OdpowiedzUsuń