Witam!

Zapraszam do mojego królestwa igły i nitki, ale też patelni i piekarnika.

piątek, 4 lutego 2011

Kartka walentynkowa robiona pod wpływem chwili

Oto moja kartka walentynkowa. Jeszcze oczywiście niepełna. Zrobię ją w całości wraz z kurczaczkiem w weekend. W tym tygodniu miałam mało czasu na wyszywanie, ale zdążyłam zrobić zakupy, które w najbliższym czasie do mnie przyjadą :) Mulina, beżowa kanwa potrzebne do prezentów na wymiankę u moteczka :)
Oto zdjęcie - zdecydowałam się na jednokolorową, bo zapasy mojej muliny są w żenującym stanie :(

Mam do Was prośbę - potrzebuje pilnie jakiś ładny wzorek na kartkę urodzinową (najlepiej kwiatowy) w małej ilości kolorów. Macie może jakieś schematy, żeby mi podsunąć coś ciekawego? Dziękuję z góry :) Do napisania następnym razem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz